Ще у жовтні минулого року Міжнародне Енергетичне Агентство опублікувало висновки про те, що незважаючи на розширення, темп впровадження водневого палива не відповідає Сценарію Нульових Вуглецевих Емісій до 2050 року.
Наприкінці січня автовиробник GENERAL MOTORS анонсував нові комерційні програми своєї технології водневих паливних елементів HYDROTEC. У прагненні прискорити своє зростання як новатор GENERAL MOTORS виведе HYDROTEC не лише для використання в транспортних засобах, але й до мобільного енерговиробництва.
Заплановані енергетичні проекти, які використовуватимуть енергетичні куби на паливних елементах HYDROTEC другого покоління від GENERAL MOTORS, включають:
• Мобільні ЕнергоГенератори (МЕГ) для забезпечення швидкого заряджання електрокарів без встановлення постійних зарядних станцій.
• Штабльовані МЕГ для безшумного та ефективного живлення військових містечок та об'єктів.
• Швидкі зарядні пристрої EMPOWER для швидкого заряджання постійним струмом без розширення мереж заправних станцій.
Для консолідації наявного в Україні науково-технічного потенціалу навколо завдання виробництва «зеленолго водню» та адаптації ГТС до його транспортування, а також залучення державних та експертних органів, утворено науково-технічну секцію з питань визначення готовності України до продукування та транспортування водню. До складу секції увійшли представники Міністерства енергетики України, ТОВ «Оператор ГТС України», Енергетичної асоціації «Українська воднева рада», Державної служби України з питань праці, Національного авіаційного інституту, Технічного комітету 197 «Водневі технології», Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, Київського політехнічного інституту, Інституту газу, Інституту електрозварювання ім.Є.О. Патона, Інституту металофізики ім. Г. Курдюмова, Фізико-механічного інституту ім. Г.В. Карпенка, НАК «Нафтогаз України», Політехнічного університету (Варшава), Університету науки і технологій (Краків).
Немає коментарів:
Дописати коментар