«Інфлюенсер» – платформно-незалежний
термін, під який підпадає будь-хто, хто використовує соціальні мережі для
збільшення своєї аудиторії, і впливає на неї, з метою отримання прибутку.
Інфлюенсером може бути підліток, який підірвав Instagram вірусними
відео-уроками по мейк-апу та почав продавати косметичні продукти через
спонсорські пости. Чи молода мама, що перетворилася у блоггера і використовує
своїх передплатників на YouTub, Instagram і Pinterest, щоб створити лінію одягу
для продажу. Або шеф-кухар середніх років, чиї домашні відеоролики про кулінарію
отримують тисячі переглядів в Instagram і Twitter і який використовує цю
аудиторію для реклами своєї власної кулінарної книги тощо.
Порівняно недавно в обігу з’явилося поняття
цифрового інфлюенсера.
Як правило, це 3D віртуальна модель. Їх
зовнішність часом важко відрізнити від ретельно відредагованї фотографії,
оскільки над розробкою моделі працює команда фахівців з 3D-моделювання,
фотографів і графічного художника. Спеціаліст із тривимірного моделюванню
створює не тільки фігуру моделі, але і займається налаштуванням анімації тіла
та обличчя. Складність створення таких персонажів в тому, що волосся, структуру
шкіри та міміку відтворити не так-то просто. Створюються для моделі також одяг,
взуття та інші візуальні складові, необхідні для повноцінного візуального
образу.
Спілкуючись у віртуальному світі не завжди
одразу можна зрозуміти, з ким в даний момент ведеш діалог і на кого підписаний
в Instagram — це може бути бот або цифрове створіння.
Що воно таке цифрові інфлюенсери і для чого їх
створено – читайте у наступному номері нашого видання «Інноваційні технології&обладнання”.
Немає коментарів:
Дописати коментар