понеділок, 12 серпня 2019 р.

«Інфлюенсери» – реальні VS цифрових



«Інфлюенсер» – платформно-незалежний термін, під який підпадає будь-хто, хто використовує соціальні мережі для збільшення своєї аудиторії, і впливає на неї, з метою отримання прибутку. Інфлюенсером може бути підліток, який підірвав Instagram вірусними відео-уроками по мейк-апу та почав продавати косметичні продукти через спонсорські пости. Чи молода мама, що перетворилася у блоггера і використовує своїх передплатників на YouTub, Instagram і Pinterest, щоб створити лінію одягу для продажу. Або шеф-кухар середніх років, чиї домашні відеоролики про кулінарію отримують тисячі переглядів в Instagram і Twitter і який використовує цю аудиторію для реклами своєї власної кулінарної книги тощо.
Порівняно недавно в обігу з’явилося поняття цифрового інфлюенсера.
Як правило, це 3D віртуальна модель. Їх зовнішність часом важко відрізнити від ретельно відредагованї фотографії, оскільки над розробкою моделі працює команда фахівців з 3D-моделювання, фотографів і графічного художника. Спеціаліст із тривимірного моделюванню створює не тільки фігуру моделі, але і займається налаштуванням анімації тіла та обличчя. Складність створення таких персонажів в тому, що волосся, структуру шкіри та міміку відтворити не так-то просто. Створюються для моделі також одяг, взуття та інші візуальні складові, необхідні для повноцінного візуального образу.
Спілкуючись у віртуальному світі не завжди одразу можна зрозуміти, з ким в даний момент ведеш діалог і на кого підписаний в Instagram — це може бути бот або цифрове створіння.
Що воно таке цифрові інфлюенсери і для чого їх створено  – читайте у  наступному номері нашого видання «Інноваційні технології&обладнання”.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар