6 жовтня у Львові в приміщенні Палацу мистецтв
(вул. Коперніка, 17) стартує вже дев’ята виставка-ярмарок
«Львівський товаровиробник».
Вона триватиме впродовж 5 днів – до 10 жовтня.
Вхід на всі заходи – вільний.
Основною метою виставки є підтримка та
популяризація місцевого виробника, ознайомлення мешканців і гостей міста з
товарами львівських підприємств.
Окрім купівлі унікальних товарів за ціною виробника, під час
ярмарку можна буде також взяти участь у Конкурсі дитячого малюнка «Купуй Львівське!»,
майстер-класах для дітей, безкоштовних тренінгах та семінарах для людей, які
планують розпочати власну справу або ж удосконалити свої знання у бізнесі.
Також своїми планами щодо розробки нової техніки та зразками
макетів поділиться ПАТ «Концерн «Електрон».
Цьогоріч особливу увагу організатори приділили й закладам
професійно-технічної освіти. Так, під час виставки-ярмарку відбудеться показ
моделей одягу «Майстри моди та краси», а також буде змога дізнатись, які
спеціальності найбільш важливі для міста та за якими напрямками готують
студентів заклади профтехосвіти. «Ми проведемо круглий стіл, у якому візьмуть
участь представники влади, керівники закладів професійно-технічної освіти та
керівники підприємств галузі легкої промисловості. Основною метою зустрічі є
налагодження взаємовигідних ділових контактів щодо працевлаштування майбутніх
випускників ПТНЗ», – відзначають організатори.
«Ми як міська адміністрація хочемо не лише показати виробників та
їхні товари, а й допомогти місцевим підприємцям у вирішенні їхніх проблем, –
відзначає керівник міського управління зовнішньоекономічних відносин та
інвестицій Ольга Сивак. – Зокрема, одним із дуже важливих питань, які
піднімають усі львівські виробники, є те, що в нас дуже велика нестача
кваліфікованого людського ресурсу. Водночас, ми спілкувалися із закладами
профтехосвіти, то вони також мають проблеми, адже їхні учні не мають куди йти
на роботу. І тут, використовуючи цю виставку як платформу для спілкування, ми
зберемо і бізнес, і освіту за одним столом, щоб вони разом визначили свої
потреби й озвучили проблеми. І ми як місто спробуємо їх вирішити».
Друга проблема, яку з’явиться нагода вирішити під час виставки, –
це налагодження двосторонньої співпраці місцевих та закордонних виробників,
переконана Ольга Сивак. «До нас часто приїжджають іноземні партнери, які
питають, що у Львові є цікавого, чи є змога розпочати взаємні торговельні
операції. Водночас, багато наших львівських виробників не знають, як
сертифікувати свою продукцію в Європі, які є правила, на які виставки за кордон
їздити. У нас є дуже багато заходів, які ми можемо запропонувати львівському
виробнику. Скажімо, у нас є спеціальний каталог, куди львівські виробники
можуть безкоштовно подати інформацію про свою продукцію, про те, на які ринки
збуту вони орієнтовані, які товари можуть запропонувати світу. Також зараз
розробляється загальнодержавна експортна стратегія. Ми працюємо з цими
експертами. І якщо наші виробники мають якісь пропозиції, хочуть озвучити свої
проблеми та донести їх до уряду, ми готові з ними співпрацювати», – додає вона.
Окрім цього, вперше на виставці-ярмарку «Львівський
товаровиробник» представлять та розкажуть про корпоративну соціальну
відповідальність бізнесу у Львові, ознайомлять присутніх із підприємствами, які
долучаються до створення нових громадських просторів, сприяють в облаштуванні
лікарень, роблять проживання мешканців у місті комфортнішим.
«Цьогоріч до нас долучилося безліч нових учасників. Зокрема є 2
дуже цікаві фірми з виробництва чоловічих сорочок, авторського жіночого одягу,
меблів, постільної білизни, камінів, музичних інструментів, побутової хімії
тощо, – розповідає керівник міського управління економіки Вікторія Довжик. –
Щороку «Львівський товаровиробник» сприяє підвищенню обізнаності мешканців
міста, це дуже хороша реклама для невеликих компаній, які тільки починають свою
діяльність. Також ми постійно проводимо опитування серед відвідувачів: що
сподобалось, що б ви хотіли побачити. І нам дуже приємно, коли мешканці кажуть:
а ми й не знали, що у Львові це виробляється, ми вражені, що не все так погано.
Це наша з вами економіка. Це робочі місця. Навіть якщо ми лише трошки збільшуємо
обсяг реалізації продукції на внутрішньому ринку, це вже дуже добре для
місцевої компанії. Це проста ідея здорового місцевого лобізму».
Нагадаємо,
«Львівський товаровиробник» відбувається в місті з 2008 року. Щорічно участь
бере близько сотні місцевих підприємств.