Не читайте цю статтю!
Вірніше,
не так: читайте її лише якщо можете сприймати незвичне, те, що за межею сталих
переконань і загальноприйнятих норм життя. У цьому разі – норм у сфері, яку
називають «просуванням бізнесу», або маркетингом. Якщо такого сприйняття у вас
немає – сміливо переходите до інших матеріалів, у яких ви, поза сумнівом,
знайдете чимало корисного. А ця стаття вам навряд чи допоможе – саме тому, що
вона поза правилами і законами. Вірніше, вона повертає до законів, давно
забутих «за непотрібністю» у прагматичній гонитві за максимальною ефективністю
і продуктивністю. Тобто – за прибутком будь-якою ціною. І ще: якщо ви все ж
маєте намір читати далі, не приймайте на віру нічого зі сказаного нижче...
Замість
цього
постійно
заглядайте
у
власну
підсвідомість
і
намагайтеся
відчути, чи
згодні
ви
з
прочитаним, чи, навпаки, відчуваєте
відторгнення
і
повне
неприйняття. І
те, й інше – добре та правильно, щоправда, особисто для вас, але головне –
точно вказує, чи варто вам продовжувати читання...
Ну що ж – почнемо!
Хай живе криза!?...
Хай живе криза!?...
Заінтригували?
Продовження читайте у січневому номері інтернет видання "Інноваційні Технології & Обладнання" у рубриці "АКТУАЛЬНО".